”You were only given this life because you are strong enough to live it”

lördag 11 december 2010

Utgång alá Alpbach

Igår var det personalmöte med Skischule Alpbach Aktiv, så hela gänget var på plats på Jackober. Det är nog första gången jag varit på personalmöte klockan halv åtta en fredag! Mötet övergick sedan i att vi stannade på Jackober och festade till klockan halv fem på morgonen :)

Vi hade mycket trevligt hela kvällen, träffade en massa nya personer och några som vi kände sedan innan ;)

Dum nog som jag var beställde jag från Chrissy, bartendern, något som är riktigt österrikiskt. Behöver jag säga att jag ångrar mig?? Vi fick in något som, ursäkta mig, luktade skit! Uppriktigt skit. Det var en snaps som man skulle ta och så fick vi varsitt glas vatten att ta efteråt - bådade ju inte gott! När Anna fick höra vad vi skulle dricka skulle hon ta kort på oss under tiden. Jag säger såhär; det smakade precis lika illa som det luktade! Max berättade sedan för mig att snapsen är gjord på sauerkraut (surkål) Det var bland det mest vidriga jag någonsin druckit! Till och med värre än Fernett (eller hur det nu stavas)



One perfect turn could change your life forever

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar