”You were only given this life because you are strong enough to live it”

måndag 13 december 2010

Sehr kallt var ordet!

Behöver jag berätta att det snöat idag med?? Gissar inte. Det absolut bästa med dagen har däremot varit det underbara väder som kom efter snön och dimman - klarblå himmel och massor snö och så där underbart vackra träd som är helt snötäckta. Kallt som attan har det även varit idag, till och med Manuel som inte en enda gång de andra dagarna erkände idag att det var kallt ;)

Skidåkningsmässigt var jag inte idag på topp, jag hoppas verkligen jag är bättre på torsdag annars kommer jsag aaaaldrig klara av det praktiska testet! Det får vara allt för mig idag för jag och Eve ska ha mys-serie-tittande-i-sängen ikväll :) Efter en jättestor glüwein känns det en lagom avrunding av kvällen ;)

Förresten trillade Eve idag, sicken tur att hon hade hjälm på sig för även med hjälmen har hon nu ett tag efter varit lite snurrig och haft ont i huvudet (no worries alla föräldrar hon är okej ;)) Hur hon hamnade på huvudet är det däremot ingen som vet, men det man inte vet har man inte ont av ;)

2 kommentarer:

  1. Hahaha synd dock att ingen hade en tillgänglig videokamera, skulle vilja se hur det såg ut egentligen.. måste varit sjukt snyggt!

    SvaraRadera
  2. hahha stiligaste vurpan hittills är jag alldeles säker på!;) skönt att det gick bra! lycka till med kursen o testen tjejer=) kram på er båda

    SvaraRadera