”You were only given this life because you are strong enough to live it”

lördag 25 december 2010

Till er som ber om era synders förlåtese...

Skidåkning stod som sagt på schemat idag, Joel och Eve var med på förmiddagen men på eftermiddagen skulle Joel jobba och Eve fick smaka av gårdagen så jag fick åka själv i en timme innan det bar hemåt igen.

Eftersom vi under gårdagen syndade med att dricka alkohol gick vi därför till kyrkan nu ikväll för att be om våra synders förlåtelse...NOT! Vi gick faktikst till kyrkan men det var enbart för att det var en engelsk julgudtjänst. Två intryck tog jag med mig därifrån; 1. Gud vilken vackert inred och dekorerad kyrka och 2. Sicken speed de hade på gudtjänsten, på 40 minuter var 6 sånger sjungna och 6 texter avklarade.

Synen från vår plats i kyrkan
Altaret, som var så vackert så tiden nästan stannade
Deras mycket välgjorda och detaljerade julkrubba (det var bara halva för jag fick inte med hela på en och samma bild)

Kvällen kommer spenderas med Eve, Ben och Inception - en kväll i min smak. Utan alkohol denna dag ;) Imorgon ser det ut som att allvaret börjar på riktigt riktigt för både mig och Eve - helt egna grupper!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar