”You were only given this life because you are strong enough to live it”

lördag 18 december 2010

Träning, träning, träning

Även idag har vi haft träning fast mer inriktat mot vår skidskola så vi har gått igenom i vilka backar det är bra att göra vad och allt annat nödvändigt ;) Imorgon börjar förhoppningsvis halvallvaret i form av att jag förhoppningsvis ska börja skugga en grupp imorgon :) Det ska bil kul :)

Gårdagskvällen blev det inte mycket med, vi skulle egentligen gått på Winter Opening i INneralpbach men både jag och Eve var som klubbade. Eve var trött och hade huvudvärk och jag min hjärna var totalseg! Så nix pix sängen blev det för vår del ;)
Detta måste ju tas igen så ikväll bär det av till Inneralpbach för andra dagens Winter Opening. Jag har inte en aning vad jag ska förvänta mig men det jag vet är att festen är i ett tält utomhus men att det är så gräsligt varmt inne i tälten så det känns som inomhus. Mamma oroa dig inte jag ska inte dricka för mycket för ja vi ska vara uppe på toppen klockan 9 imorgon, så jag får använda det svenska ordet; lagom :)

När det är så kallt som det varit idag (-15) behöver man ta många pauser. Pausen idag innehöll en mugg glüwein, ett glas vatten och choklad :) Lifesavier!

När vi kom ut från SPAR slogs vi av en så underbart vacker utsikt upp mot bergen med en fullmåne, snö, berg och vackra alphus. Dessvärre ger inte bilderna utsikten någon rättvisa, men i alla fall...

3 kommentarer:

  1. Är det så här man ska ha det som sämst...?
    Monster 77

    SvaraRadera
  2. Det verkar inte alls dumt där borta i all snön :) Ska det firas jul och gejer där oxå?
    Ha det bra. Många kramar

    SvaraRadera
  3. MMm, monster det är väldigt jobbigt ibland ;)

    Nä, du Theres det är inte alls att klaga över faktikst. Visst firar de jul och nyår här med så det är vad det blir :) Tydligen är julaftonskväll den största utgångsdagen typ :)
    Ta hand om dig och magen! Kramar

    SvaraRadera