”You were only given this life because you are strong enough to live it”

måndag 13 september 2010

Viva la... Italia!

Fredagen inledddes med ett core pass på actic - så grymt skönt att börja dagen med en genomkörare i bålen på 30 minuter!! Det kommer bli en vana kan jag ju helt klart säga! Träningsvärken på lördagmorgon när jag skulle upp ur sängen var olidlig men ändå sååå behaglig ;)

Fredagen avslutades sedan med en Italienkväll hos farmor och farfar med familjen - maten var toppen, drickan var god och sällskapet var supertrevligt, behöver jag säga att det var en trevlig kväll? VI drack en rysk champange som var så väldigt god, den gick att dricka som saft! Förrätten var en bruschetta (eller hur det nu stavas), huvudrätten var klyftpotatis med kantarellsås och fläskfile ch efterrätten var inlagda nektariner och en äppelkompott och grädde - det var gooott!!

Kvällen avrundades relativt tidigt eftersom alle skulle spela match dagen efter och jag skulle upp tidigt för att fixa inför magbrödbageri. Väl hemmma trodde jag sambon skulle vara hemma men icke - han kom först när jag typ somnat inbråtande med bror och arbetskamrat (behöver jag säga att de var högljudda?) tände lampor och härjade. När sambon äntligen kom toill sängen däckade han som om någon klubbat honom i huvudet och rörde man honom sa han bara nej, jag kräks. Så ja, jag somnade smått förbannad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar