”You were only given this life because you are strong enough to live it”

måndag 13 september 2010

Bittersweet - men glassen var god!

När jag kom til jobbet idag var det första jag var tvungen att göra var att säga upp mig - kändes jättekonstigt och framförallt skamset att berätta för Lisa, Henrik, Petra, Jenny och Jeanette att jag skulle lämna dem för ett annat jobb, men de var ju trots allt alla glada för min skull. Precis som alla andra av mina härliga jobbarkompisar, vilket de faktikst är i 13 dagar till.

När jag fick kuvertet av Henrik med den underskivna uppsägningsansökan kändes det plötsligt väldigt defenitivt...verkligen bitterljuvt! Jag kommer verkligen sakna alla arbetskamrater och jag kommer komma och hälsa på då och då jag lovar! :)

Jag och sambon firade mitt nya jobb med cookieglass, hallon och såna där glasskexpinnar med fyllning - det satt fint! Gott var det! Slurp sa det sen var det slut ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar