”You were only given this life because you are strong enough to live it”

måndag 13 september 2010

Sometimes life´s great!

Idag var jag på Kattegatt på intervju för ett jobb på två månader som marknadsförare, allt kändes great och det verkade även Susanna och Frank tycka så det är bestämt den 27 september börjar jag jobba på Kattegatt (och arbetar fram till den 30 november)för att sköta marknadsföringen praktiskt så som mässa och öppet hus, med eget kontor och åtta till fem jobb med lediga helger och kvällar! Underbart! Ibland ler livet mot en. =)

Inte nog med det så fick jag även veta nu när utibldningen i österrike börjar och det krockar inte, så i början (typ 1-3 december) någon gång bär det av mot Alpbach!!

Såklart är det inte bara kul eftersom jag då behöver säga upp mig på Citygross där jag trivs jättebra - arbetskamraterna är super, verkligen! Men detta är ju ett jobb inom mitt utbildningsområde så det väger dessvärre tyngre. Tack alla citygrossare för detta året, utam er hade det inte varit samma sak! =)

5 kommentarer:

  1. Stort grattis till jobbet, stumpan!

    SvaraRadera
  2. Åh nej, det är ju jättesnart jö. Fast roligt för dig såklart. Stort grattis :)

    SvaraRadera
  3. Tack mommi! :)

    Therese: mmm, det är snart men jag hinner nog springa på dig några gånger till ska du se ;)

    Åsa: tänkte berättat för dig idag på jobbet men det blev liksom inte läge...pratar mer om det imon på promenaden! :)

    SvaraRadera