”You were only given this life because you are strong enough to live it”

torsdag 23 september 2010

Tagga till!

Från och med idag börjar min 9 dagarsarbetsvecka - tors-sön på CityGross och mån-fre på Kattegatt. Längtar redan nu till nästa helg, men samtidigt vill jag inte hoppa över de dagar som är mellan för det första är det mina sista dagar på CG så måste ju hinna säga hejdå till alla på CG och bjuda på tack-och-hejdå-kaka ;) Och för det andra ser jag jättemycket fram emot att börja på Kattegatt - det känns jättekul men samtidigt är jag lite nervös för helt plötsligt ska jag prestera; ensam. Men det ska nog gå bra! :)

(Fick förresten veta igår hur mycket jag kommer få i månadslön på Kg - jag klagar verkligen inte om man säger så ;) Däremot kom jag på att jag antagligen kommer få dubbellön den 25 oktober för då får jag både månadslönen från Kg och min sista lön fån CG - nice!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar