”You were only given this life because you are strong enough to live it”

onsdag 15 september 2010

Jobb, jobb, jobb...

Veckan som jag trodde jag skulle vara ledig på ändrades en aning - många som är hemma med sjukt barn eller andra dylika saker så jag tar den för laget och hoppar in och jobbar :) Trots att jag inte alltid är så sugen på det känns det ändå bra att hinna träffa alla jobbarkompisar lite mer innan jag slutar :)

Men jag lyckades deala mig till en ledig fredagkväll så då kan jag och sambon få fira vårt jubileum på rätt dag, 6 år på fredag! LOVE! <3

2 kommentarer:

  1. Oj... Grattis :-) klas o jag har 6 år den 3 oktober....
    Visst går tiden fort??
    Kommer att sakna dig på jobbet otroligt mycket.
    Du är en riktig solstråle och förgyller dagen på jobbet.
    Hur ska vi klara oss utan dig. :-( kommer bli tomt.....
    Snyft

    SvaraRadera
  2. 6 år är inte illa jobbat! Stort grattis :)
    Trevlig helg

    SvaraRadera