”You were only given this life because you are strong enough to live it”

måndag 20 september 2010

Ooops..


...en kappa rikare och en tusenlapp fattigare! Men när jag av ren tristess åkte till eurostop igår för att köpa nagellack och sprang på denna underbara kappa på b young kunde jag bara inte gå vidare utan att prova och när jag provat den kunde jag inte hålla mig mer än 20 minuter och ett samtal med mommi (min ekonomiska rådgivare) mer innan jag köpte den. Ja, jag skulle faktikst köpa mig en ny kappa denna hösten, men att den skulle bli så dyr var ju inte riktigt planerat... Men jag fyller ju år snart så jag bestämde mig för att önska mig en del av den från farmor och farfar - såna saker vet jag att de tycker om att ge :)

För att förklara bilden - den har två rader dubbelknäppning med en stor krage (som går att använda som luva) och ett skärp i midjan...åååh, den är så fin! Och det är faktikst ull så den håller länge! :) Jag ser det helt enkelt som en investering istället ;)

3 kommentarer:

  1. gud vad du var lik din mamma där :D och kappan var jätte fin! kram rebecca

    SvaraRadera
  2. Tack Rebecca, det tar jag som en komplimang!;)
    Men jag kan inte annat än att hålla med om att Johanna är jättfin i sin nya kappa!

    SvaraRadera
  3. Hahaha! När vi vill är vi lika ;)
    Tack för komplimangerna om kappan! :)

    SvaraRadera