”You were only given this life because you are strong enough to live it”

måndag 27 september 2010

Välkommen tillbaka!

Är nog den vanligaste kommentaren jag har hört idag! :) Men visst är jag tillbaka innanför Kattegatts väggar :) Nör jag kom stod mina möbler utanför kontoret och datorn var borta - men inga bekymmer är för stora för att lösa! Dan, vaktmästaren flyttar in möblerna och jag cyklar hem och hämtar min dator :) Efter lite fixande och trixande satt jag äntligen där på mitt eget kontor :) Alla jag träffat idag har varit jätteglada att se mig igen och supertillmötesgående! :) Döremot saknade jag mina citygrossare på lunchrasten! :( Påbörjade lite allt möjligt idag och ska imon avsluta enkäten jag jobbade på idag så jag kan börja dela ut den på eftermiddagen, onsdagen och torsdagen. Tänkte oxå göra upp en plan för hur jag ska lägga upp mina dagar tidsmässigt så jag kan träna och kanske gå hem lite tidigare på fredagarna ;)

Första dagen kändes i alla fall bra! :) (Jag hittade ett nytt personalrum dessutom ;))

1 kommentar:

  1. Nej det låter jättetråkigt det där. Bättre du kommer tillbaka till oss ett tag till :-P Kramkram

    SvaraRadera