”You were only given this life because you are strong enough to live it”

torsdag 2 september 2010

Effektiv var ordet!

Idag har jag varit riktigt effektiv!

Började morgonen med morgonpromenad med Evis - vi hade mycket att ta igen har inet träffats på jäääättelänge!
Sedan var det iväg till frisören - chansade och klippte mig hos en elev som faktiskt var jätteduktig! Jag är supernöjd! Så ett tips är Rebecca på Klippteknik, billigt var det med - bara 200:- för en timmas klippning!
Med nyklippt frisyr gav jag mig iväg för att luncha ihop med Rebecca från jobbet - en trevlig pratstund på Espressohouse :)
Efter lunchen gav mig iväg på jakt efter en body scrub, vilket jag hittade på the Body Shop - en saltscrub med mangodoft
Sedan hem för att invönta sambon och se hur han reagreade (blev inte riktigt som jag tänkt mig ;)). När han kom hem gav vi oss ut och sprang en runda :) Duktiga vi!
Hem, duscha, ner till bilen - Cervera för att fixa en present, Chili för att diskutera missfärgningen på soffan och CityGross för att handla mat både till imon och för resten av veckan.
Hem, plocka upp varorna, diska, äta, rädda kort för att avsluta med att skriva ihop snapshäfte till inflyttningsfesten hos Mikael imon.
Dessutom hann jag avsluta med att skriva ett blogginlägg, duktiga effektiva jag! :)

Tror jag ska belöna mig själv med en glass - vad tycker ni??

Sweet Dreams!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar