”You were only given this life because you are strong enough to live it”

tisdag 14 september 2010

Mycket underligt!

Det är ju mycket underligt att det alltid är någon som är sjuk eller är hemma med sjukt barn när jag är ledig...hmmm... ;p Bättre blev det ju inte av att Lisa sa att jag ör ledig så det går bra att ringa in mig, men fine får la ställa upp de här sista dagarna ;) Det blir alltså jobb för min del idag - 11.30-17 (är upptagen ikväll så jag fick förhandla lite om tiden) Så efter att ha torkat efter morgonpromenaden med Åsa är det bara att klä på sig igen och ge sig ut i regnet, life´s great!

2 kommentarer:

  1. Haha, visst sa jag, var bara inte riktigt beredd på att det verkligen skulle bli så direkt - sen finns det även ett mönster på att någon ofta är sjuk när jag är ledig ;)

    SvaraRadera