”You were only given this life because you are strong enough to live it”

måndag 27 september 2010

Slappekväll, bröllopsfirande & spontanutgång

Helgen har främst handlat om jobb, heldag både fredag och lördag och eftermiddag&kväll på söndag. Men lite annat hann jag ändå med ;) Fredagkvällen åt sambon och jag tacos fast med pitabröd sedan var det slappekväll som gällde - behövs det med! Fick en mycket fin present från cheferna innan de gick hem - 1,8 kg chooooklad! Som mamma sa: känner dom mig eller ;)





Lördagen bjöd på bröllopsfirande eftersom mormor och morfar firade 45-årig bröllopsdag - sjukt! De gifte sig när mormor var 19!! Dock blev det inte så långvarigt eftersom sambon blev lite lurig (läs berusad) och min allergi klippte till mig i ansiktet. Så vid tio begav vi oss in till stan, till padde, där gänget var och festade. Då vill man ju inte vara sämre så flaskan vin jag fick av mormor korkades illa kvickt upp ;) Det var mycket trevligt, men kvällen blev ändå inte riktigt som vi tänkte oss; Tobbe nekades i dörren på Mårtensson, dunderkö på morfars, misshandel utanför Harrys och fulls småttingar på tre hjärtan - behöver jag säga att vi köpte nattamat och gick hem? ;)

Söndagen bjöd på det sista arbetsledare på citygross - bitterljuvt måste jag säga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar