”You were only given this life because you are strong enough to live it”

onsdag 8 september 2010

Ännu mer guld!

I måndagsnatt kom farmor och farfar hem, welcome home! Istället för att tömma husbilen på packning tyckte farfar att de skulle ge sig iväg på svampjakt, efter skogens guld :) Vem tror ni fick fölaj med - moi! Jag gav mig alltså än en gång iväg på jakt efter kantisar! VI gav oss in i de djupaste skogarna i småland där vi fann en del (jag hittade den största!!)

När magarna blev hungriga bar det av till stugan där allt är preci som det var när jag var där sist! Precis som när jag var liten och sprang runt där på somrarna!

En liten bit in i skogen hittade jag det träd som vi alltid härjade i - kojor, gungor and so on. Om man säger såhär så syntes det på trädet - det var stendött men det stod kvar! Vilken nostaligtripp det var!


Tack farmor och farfar för sällskapet och trippen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar