”You were only given this life because you are strong enough to live it”

onsdag 23 juni 2010

Älskar att fynda!

Fick för mig att sticka in till stan för att köpa mig en sån där slapp skjorttopp...provade några igår som jag kunde tänka mig. Sagt och gjort det blev en sväng in till stan men blev det de jag provat - nope! Jag provade och provade men var ändå liiite tveksam (jag hittade dock en jäääättefin klänning men det var ju inte det jag var där för!) Så jag knallade vidare till H&M där de hade rea vilket jag gick runt och kollade lite bland och hittade faktikst två saker som fick följa med mig hem :) En spetskjol och en skjortklänning som är lite halvslapp (köpte den i 34!!) Båda två för ynka 175:- =)


3 kommentarer:

  1. kände jag fick ta och börja kommentera igen kanske ;) Snygg kjol! Ser fram emot att få se den på lördag då ja..!

    Btw, lite dålig på uppdatering här känner jag.. du som har semester och allt ;)

    puss på dig!

    SvaraRadera
  2. Bra, kommentera på!
    Visst är den fin? Jag kan dock inte lyckas bestämma mig vilken topp jag ska ha till!

    Jajaja, du bara för att jag har semester innebär ju inte det att jag är ledig ;) Busy, busy ;)

    SvaraRadera
  3. nädu, inget nämnt om nån svart kjol heller ;)
    men fin var den ändå :) dumma Ted som förstörde...

    SvaraRadera