”You were only given this life because you are strong enough to live it”

tisdag 1 juni 2010

Att göra eller inte göra ont det är frågan

Nu är äntligen tid bokad för att sätta in en kopparspiral och för att ta ut p-staven. Nervigt värre! Man har ju hört alla dessa skräckhistorier och en del sagor utan bekymmer. Jag hoppas iaf att det inte gör sådär alldeles fruktansvärt ont, men det märker jag först på måndag ungefär. Usssch! Menmen det som inte dödar en härdar en som en klasskompis i högstadiet sa... Känner dock att backup kan vara bra att ha i väntrummet - vill inte ha med någon därinne men att någon ser till att jag kommer hem vore skönt! Men här har man gått och väntat på mensen för att sätta in den och så får man veta att man väntar på den enbart för att kolla så
man inte är gravid...hallå eller jag har ju p-stav jag är inte gravid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar