”You were only given this life because you are strong enough to live it”

måndag 21 juni 2010

Mejerist - javisst! :)

Idag när jag kom till jobbet fick jag veta att en av tjejerna i mejeriet var sjuk så de behövde hjälp. Eftersom jag hade så ont i nacken igår sa jag att jag kunde ställa upp och hjälpa till i mejeriet - frågan kom om jag klarade av tunga lyft och jag fick förklara att det är den enformiga rörelsen som inte funkar när jag har ont - lyft är ingen fara. Så idag har jag varit mejerist - javisst! Hoppas jag var lite hjälp Therese - och kankse innebar ett och annat skratt ;)

2 kommentarer:

  1. Du var till så fin hjälp så ditt lilla yrväder. Hoppas du får fin-fint sommarväder på Öland!

    SvaraRadera
  2. Vad bra att jag kunde tillföra något ;)
    Du anar inte hur fint väder vi hade! :)

    SvaraRadera