”You were only given this life because you are strong enough to live it”

tisdag 15 juni 2010

Min lilla shoppinglista...


Hittade en massa saker idag som jag är sugen på att köpa men som vanligt är det något (läs pengar) som hindrar...
Jag hittade en fin klännings/topp på Gina som jag gillade. Den var leopardmönstrad tubtopp lite småslapp som går att använda både som topp och som klänning...lite småsugen på den faktikst.
Sen hittade jag även en bikini som jag gillade...röhnisch..
Toppen satt jättebra men jag är lite tveksam till byxorna !(de var jättesköna men kanske lite "tantiga") Men om jag väljer att ha ett par andra svarta byxor kan jag ju välja lite mer.. funderar och funderar får se vad jag kommer fram till. Men en bikini måste jag köpa - är på tiden!
Sedan hittade jag en så fruktansvärt fin klocka när Elin egentligen skulle titta på klocka...men den bara skrek till mig att jag skulle prova den...den var sååå fin! Dessvärre var det ju en GUESS klocka så den kostade bara 2500:- Men jag vill ha den! Både Elin och Alexandra sa att den var så jag :)

Ja önskelistan är lång men just nu känns det som att bikni är prio ett - tänk om det fina vädret kommer!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar