”You were only given this life because you are strong enough to live it”

fredag 18 juni 2010

Duktiga klumpiga jag,,,

Jag skulle vara duktig och sätta upp den kabellist som trillat ner från vardagsrumstaket och använder limpistol (typ för första gången i mitt liv) efter sambons ordinationer att inte för mkt - då blir det kladdigt och lima i taket inte på tapeten. Ajemän täcker jag det fixar jag! Letar upp limpistolen och förlängningssladd och sätter igång pistolen. Efter ett tag börjar det lukta brännt...oops lim på golvet (kanske skulle haft ngt under den ;)) Skynda torka!
Sen upp på stolen och börja limma på listen... Första limningen hann nog torka innan jag fäste upp den men sen minsann lärde jag mig och listen sitter nu på plats! Men dessvärre har jag ett brännmärke mer än innan...dumma limpistol till att bränna mig på handleden medan jag höll listen! :( Klapp på axlen ändå för att jag klarade det men svalkande på handleden! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar