”You were only given this life because you are strong enough to live it”

måndag 14 juni 2010

50 (2*25) - årskalas

I lördags bar det av till Getinge IP för att fira att Evis har fyllt 25 och att Hanna ska fylla! =) Kvällen var toppen - alla var glada, somriga och festsugna trots att regnet fullständigt öste ner! Kvällen inleddes med tipsprmenad med temma Evis och Hanna för att sedan fortsätta i ännu fler lekar. När jag kom in från tipspromenaden får jag en lapp i handen av Hanna där det står : ditt hemliga uppdrag är att hålla tal till sommaren - tack för den säger jag. Men måste man så måste man - jag höll tre tal sammanlagt till sommaren - inget av de var någe vidare bra men jag gjorde det iaf. Sedan var det andra lekar som följde - där vi ställde upp med dreamteam - samlaget eller trekant + två! Jag, Fanny, Patrik, Mikael och Marcus utgjorde ett grymt lag där vi låg i topp i alla tävlingar - men vi förlorade med ett ynkligt poäng!

Kvällen fortsatte i samma härliga stämning - alla festade och hade grymt kul!
Under middage bad jag mina bordskompisar ta bloggbilder, detta var vad de åstadkom:

Fanny och Padde spexade lite
Marcus och Karin spexade lite mer
Mikael var fullt upptagen med att dricka...
Till och med växjöbrudarna var med på att posa
Värdparet/Lekledare/Födelsedagsbarn m.m...
Kvällen var toppen och vi dansade och festade in på småtimmarna - när jag kom hem hade jag sååå ont i fötterna men kul hade jag iaf! :)
Thanks friends!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar