”You were only given this life because you are strong enough to live it”

måndag 7 juni 2010

Jaha, då satt den på plats

Idag var det dags för den dag jag bävat för i ett år ungefär - det var dags att sätta in kopparspiralen och ta ut staven. Två onda saker på en gång - trodde jag. Måste säga att det inte alls gjorde så ont som jag trodde, kan nog vara därför jag inte tyckte det gjorde speciellt ont. Att sätta in spiralen gjorde bara tillfälligt ont och då kändes det som en mesnvärk - inte mer. Nu hoppas vi bara att den inte stöts ut. Men instrumenten som användes var dock liiite läskiga ;) Att skära ut staven var inte heller så farligt...jag tittade inte men det kittlades till lite ibland och sen var den ute. Positivt överraskad helt enkelt... Nu får vi bara se hur det fungerar att inte ha hormoner och hur det fungerar överlag med spiral - to be continued ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar