”You were only given this life because you are strong enough to live it”

måndag 14 juni 2010

Guuud vad skönt!

Från och med idag har jag en ledig vecka (iaf fram till lördag)! Härligt! Jag jobbar bara lördag och söndag denna veckan - underbart! Nog för jag gillar mina arbetskamrater jättemkt och jag trivs riktigt bra med att arbeta med kundbdemötande men efter att ha haft en hektiskt höst och en vår med hårt plugg och mycket flängande är det så skönt att veta att jag är ledig i hela fem dagar = sovmorgnar, träning och umgänge (precis när jag vill)! Ååååh, vad underbart!

Får väl däremot se hur mkt ledig jag kommer vara ett tu tre så ringer telefonen och då är bossen i andra änden och undrar om jag kan jobba ;) Me like my jobb and me like beeing free!

By the way, idag är det sista dagen för att lämna in den kompletterade uppsatsen så nu väntar vi på att examinatorerna och handledarna ska sätta sig ner och sätta ett slutgiltigt betyg! Längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar