”You were only given this life because you are strong enough to live it”

fredag 18 juni 2010

Bikiniinköp och jobb...

Onsdagens huvudmoment var att köpa bikini - sagt och gjort! Det blev Rönischtoppen men jag köpte ett par svarta bikinitrosor på stadium ist - blev riktigt bra om man frågar mig :) Onsdagen innebar även titta igenom de bilder som syster tagit på Studio Strandh - oxå sagt och gjort. Vi lyckades sollra ut 30 bilder från 113 bilder - bra jobbat om ni frågar mig (alla bilder var ju superbra!)

Torsdagens huvudsyssla var jobba, 7.45-15 stod på schemat (eller inte schemat egentligen för jag blev inringd för en jobbarkompis var sjuk) Ser även ut som att jag kanske får lite mer tider nästa vecka - trevligt! :) Träningsmässigt var det box som gällde igår - gud vad kul att boxas igen! Jag har inte varit på box sedan det var veckna höjdpunkt i växjö. Men sorry Actic - inget slår Linda när det gäller boxpass! Men träningen tog = träningsvärk i ryggen idag! Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar