”You were only given this life because you are strong enough to live it”

måndag 8 mars 2010

What should I do?

Hade ju tänkt plugga idag, men icke sa nicke! Boken jag ska läsa och analysera hade jag ju glömt att beställa så i bästa fall kommer den imorgon. Så vad tycker ni ska jag börja på nästa bok (den vi egentligen ska läsa nästa vecka) eller ska jag börja på den forskningaöversikt som också ska göras? Humm, svårt val! (mest eftersom jag inte vill göra något av dem!)

Måste erkänna att motivationen kring plugg för tillfället absolut inte är på topp! Det är tur att det bara är en uppsats kvar efter denna "lilla" kursen innan jag har min kandidatexamen, för längre tror jag inte jag hade kunnat motivera mig till! Men glad är jag för att jag tog tag i plugget direkt efter gymnasiet, det gör ju att jag är klar nu! härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar