”You were only given this life because you are strong enough to live it”

onsdag 10 mars 2010

Ae dans - det bästa ever!

Jag pallrade mig iväg på danspasset ändå tänkte att testa kan jag ju alltid göra och funka det inte fick jag ju helt enkelt se mig besegrad =) Men gud vad glad jag är över att jag gick dit, det nya passet (alltså den nya korregrafin) var superkul! Passet innehöll mycket skaka rumpa och mycket attityd, precis min smak! Tisdagsträning är från och med nu veckans träningshöjdpunkt! =)

Har fått för mig en idé, att efter varje träningspass ska jag göra 15 minuter mag och rumpövningar (förutom efter MRL och Power pass då) Tänkte testa och se om det märks någon skillnad =) Det känns i alla fall i magen dagen efter, då måste det ju göra effekt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar