”You were only given this life because you are strong enough to live it”

lördag 6 mars 2010

Läkarbesök

Kom igår änltigen iväg på det läkarbesök min optiker velat ha iväg mig på, hon var lite orolig för att min sysn fortfarande försämras, och ganska fort. Men ta det lugnt people, jag ska inte bli blind! Läkaren sa att jag inte hade någotn slags sjukdom, men dessvärre kan jag inte operera ögonen förrän synen varit stabil i ett flertal år...får la se vad som händer. Men det jag egentligen ville delge var att läkaren jag var hos var nog den mest aroganta, otrevliga och nedvärderande läkare jag någonsin träffat! Fan asså, betala 260 kronor (visst för att veta att jag är frisk) men för ett 15 minuter långt besök hos en odräglig läkare! Aldrig att jag sätter min fot innanför Vårda Ögonkliniks dörrar igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar