”You were only given this life because you are strong enough to live it”

tisdag 2 mars 2010

Lovely Austria!

Ursäkta det långa uppehållet men jag var en sväng i Österrike, resan kan beskrivas med två ord...underbart och soligt! Dagarna var fyllda med sol och blå himmel (förutom sista dagen då det låg 15 cm nysnö i backen!), god mat (både i backen och hemma i stugan) och häääärlig skidåkning! Fick möjlighet att agera skidlärare, då Lena som var med var halvny och familjemedlammarna gärna ville ta del av det jag lärt mig i Hemsedal (längtar tillbaka dit!)Fick ju även möjlighet att öva på den Claes sa till mig att öva på och träna på de nya teknikerna.

By the way, jag åker nog till härliga Alpbach hela säsongen nästa år...jag har fått jobb som skidlärare där! Åååh, underbart - få betalt för att åka skidor! Och antagligen åker jag inte själv eller utan jag tar Evis med mig! =) (Love ya honey!)

Hur underbart vi haft det förklaras lättats med bilder:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar