”You were only given this life because you are strong enough to live it”

fredag 12 mars 2010

Plugg, träning och jobb

Det är vad min dag idag har innehållit. Jag började med att avlsluta papret, för att sedan ge mig iväg ti gymmet...30 minuter crosstraning (sån där springmaskin men inget löpband) och 35 minuter i gymmet. Härligt! Nytt löfte idag...jag ska alltid ta trappan! (träning i vardagen) Efter en långdusch och kycklingsallad bar det iväg till jobbet. Hände egentligen inge speciellt på jobbet mer än at jag fick veta att Sandski, som är nyförlovad, ska få en liten bäbbe! Åååh, vad mysigt! Grattis Sandski! (Det är något speciellt med specialavdelningen) Det var helt enkelt en vanlig dag på jobbet!

1 kommentar:

  1. Först en fråga, med sandski -menar du vår sandra på jobbet då lr är jag ute och cyklar nu?

    Jo, färg är helt klart att föredra ur billighetssynpunkt och rummet är rätt litet så det går inte åt så där värts många liter :P Sen kan det ju vara värt den investeringen om man gör en alternativkostnadskalkyl -hade vi ståt ut med den hemska färgen under den tiden vi kommer att bo i lägenheten? (jag vet att jag är ekonomskadad...)

    mmm, blir en inflyttningsfest så småningom, någon gång i april/maj beroende på pojkvännens schema, c-uppsatsen och mina jobbhelger så då blir det soffsittning ;)

    SvaraRadera