”You were only given this life because you are strong enough to live it”

måndag 8 mars 2010

Söndag...

Igår såg jag fram emot en dag hemma alldeles för mig själv - satte klockan sent så jag fick sova ut :) Men precis efter att klockan ringt ringer sambon och undrar om jag vill följa med till marcus och åka snowboard och snowracer efter fyrhjuling...njae tänker jag jag drar till gymmet ist (kände att jag behövde göra rätt för de ost- och romerskabågar jag ätit kvällen innen). Samobn säger då att han kommer hem en sväng innan ändå för att duscha och hämta grejer. När han är hemma och har duschat säger han snälla du kan väl följa med, mamma och pappa vill bjuda på lunch. Jaha, minsann när svärföräldrarna vill att man ska komma kan man ju inte tacka nej! (och dessutom slapp jag laga lunch!) =) Så det bar iväg på söndagslunch i Kvibille. Trevligt och gott!

Efteråt bar det iväg till marcus där vi (mest marcus, oscar, sambon och winberg) härjade i nästan tre timmar. Jag var ganska nöjd med att stå i solen och köra fyrhjuling någon gång sådär =) Dagen blev rätt bra trots att jag fick ändra mina planer (hade ju ändå ont i halsen så jag hade nog inte gått till gymmet ändå) Tack sambon för att du fick ut mig i solen istället! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar