”You were only given this life because you are strong enough to live it”

tisdag 2 mars 2010

Surprise!

I och med att vi åkte från Alpbach klockan fyra på morgonen i lördags (jupp, jag gick upp klockan 02.50) kom vi fram till Halmstad strax efter 21 på kvällen. Jag fick då för mig att göra en kupp mot Evis, hon hade nämligen 25-års förfest (vilken jag hade sagt att jag inte kunde komma på), och dyka upp oförberett (inte ens sambon visste något så han fick sig också en överraksning). Sicken lyckad surprise det blev! Evis bara stod och tittade på mig när hon öppnade dörren och slängde sig sedan runt halsen på mig...kul när man kan göra någon så glad! (ja, sambon blev också glad, men inte lika glad ;) ) Sicken härlig fest den blev! Superkul hade jag och anatagligen de flesta andra med! Imon är det Evis dags igen, då är det greys premiär och så hare jag lovat att fira henne (vad det blir skriver jag inte här eftersom det finns risk att hon läser ;) )

Tack för festen gumman! =)

2 kommentarer:

  1. hahaha! Tack vännen för den bästa överraskningen :) och åh vad jag är duktig på att hålla reglerna i ölspel!

    SvaraRadera
  2. Du är bäst när det gäller att hålla reglerna, vi vet ju vem som har mest erfarenhet när det gäller det spelet ;)

    SvaraRadera