”You were only given this life because you are strong enough to live it”

lördag 27 mars 2010

Städning, shopping och träning

Dagen började med ösregn, kul...den dagen jag är ledig ösreganr det självklart! Sambon vaknande av ösregnet 7.20 och tyckte att han inte skulle sova mer, och då självklart inte jag heller. Men när klockan ringde var det däremot dags att sova igen ;)

Men vi började denna dagen med att städa hela lägenheten, börjar bli rutin detta tydligen... När vi haed varoit duktiga (och jag tillochmed tömt golvbrunnen och vattenlåset i handfatet...kladdigt!!) bar det av in till stan för att leta vårjackor. Eftersom två av tre som har röstat sa att jag skulle köpa båda sorterna och jag faktikst lyckades hitta båda fick det bli en skinnjacka och en jeansjacka (blev liiiite dyrt men det får det vara värt)

Efter shoppingen bar det iväg på Ae Dance med gästinstruktör...och ojojojoj vad jag gjorde bort mig! Jag varf helt lost största delen men jag blev svettig och det var ändå roligt så jag ger ändå passet tummen upp! Önskar koregrafin hade kommit igen för då hade jag helt klart haft bättre odds att lyckas ;)

Nu bär det av till Anna,en kväll med mat (som jag fortfarande inte vet vad det blir),efterrätt, vin och trevligt sällskap! =) Ska möta upp Julia på Österskans om en kvart...Ha en trevlig kväll alla min vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar