”You were only given this life because you are strong enough to live it”

fredag 12 mars 2010

Sjysst väckning imorse...

Imorse vaknade jag som vanligt av att sambons klockradio ringde, brukar iaf vakna någon av gångerna den ringer. Men imorse brjade jag drömm väldigt underigt, någon pratade med mig...humm... gissa vem som pratade med mig...jo sambons klockradio. När han gick upp stängde han adrig av den utan bara snoozade...not okey! Dessutom reder jag aldrig ut att stänga av den klockan så jag skrek istället på sambon at komma til undsättning...kom han? NOPE! Jag fick helt enkelt snoooza hans klocka två gånger den tredje gången tröttnade jag och skrek till ordentligt. Då minsann kom han med svansen mellan benen och bad faktiskt om ursäkt och gav mig en hejdåpuss. Det sista han sa innan han gick var att det var ju bra att jag väkte ddig din klocka ringe ändå om 11 minuter....åååh vad jag inte var på humör då...! NOT OKEY AT ALL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar