”You were only given this life because you are strong enough to live it”

tisdag 2 mars 2010

Plugg, sushi, skor, träning och blogg =)

Visst låter det som en lyckad kombo? Först började jag dagen med att plugga för att sedan smita ifrån till en lunch med momi...guest what - sushi! Sedan kom jag på tanken att jag saknar skor till banketten på torsdag (saknar och saknar ;)) så det blev ett race genom alla skobutiker i halmstad (typ) där jag hittade de mest underbara skor i hela världen på Bianco...dessvärre var de i dyraste laget (700:-) för att bara användas till fint, tror inte klacken reder ut för mycket utgång dessvärre....men hjälp vad snygga de var! (bild till höger om du inte redan räknat ut det ;) ) Sedan fick jag ju plugga lite för att lyckas glöma skorna sedan bar det iväg till nautilus för träning - dubbelpass idag först gymgenomgång och sedan dans. Härligt trött jag var efteråt! Sist men inte minst fick jag ju lägga lite tid på bloggen med....än en gång med påtryckningar från momi!;)

Mors och Godnatt, nu blir det sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar