”You were only given this life because you are strong enough to live it”

måndag 22 mars 2010

Helgen i korta drag =)

Fredag - Börjades med träning, Abs med Julia, klockan 7.30. Härligt! En snabbis med plugget och sedan iväg till jobbet (ösregn när jag skulle dit så det blev bussen) 11-20.15. Hade den största handlingen jag någonsin haft, 2 ÖVERfulla kundvagnar med ett kvitto på 6896:- (9barnsfamilj med mat för knappt en månad) Hemvägen var stora bekymret, hur skulle jag komma hem?? Monica i frukten kom som en räddande ängel och sjussade hem mig, Lovely! =) När jag kom hem låg det fyra utsalgna män i min soffa...inte att klaga över ;)

Lördag - Inleddes med ett varv med dammsugaren och sen iväg till jobbet 11-18. Sedan var det rush hem för girlsen skulle komma 18.30. Girlsnight var planerat: mat, tjejsnack, alkohol (of course) och spel. Blev spontanutgång för min del =) En sväng till tre hjärtan (mycket ungt folk) och sen en svägn till harrys (mycket äldr folk) vi fick lite panik på båda ställena så det bar av till MC istället för lite nattamat och sen hemgång klockan 2.40 =)

Söndag - Ledig dag i städandets tecken...städhitler var i farten (citat: "Vadå, tycker inte du om att ha det rent? Vad i hela friden säger man då?) ;) Det blev totalstädning av lägenhet och totalstädning av bil (inklusive tvättning). Lunch hos svärföräldrarna, och sedan iväg på Step Intervall med Julia =) Ojojojoj, säger jag bara. Ett väldigt jobbigt pass: jag och Julia såg ut som om vi hade duschat så svettiga var vi! Totalrenovering av kropp (dusch, rakning, inpackning, smörjning m.m) och sen slapp framför tvn med sambon...lite kvalitetstid ;)

Bilder från lördag:

(Toabild från tre hjärtan, sitter man och kissar så varför inte passa på att ta en bild på ens sällskap ;))

1 kommentar: