”You were only given this life because you are strong enough to live it”

torsdag 11 mars 2010

Promenad med sambo

Istället för träning blev det idag promenad med sambon, har sån sjuk träningsvärk i benen så jag tror inte jag hade rätt ut att gå på MRL(år) ändå.

Dessvärre blev jag inte riktigt klar med papret som jag hade satt upp som mål, fick istället sitta och fylla i en massa frågor för att komma åt min hotmail...hjälp vad svårt saker och ting kan vara ibland!

När sambon kom hem gav vi oss iväg till flygstaden för att vi skulle kolla på mattor eftersom det var jätterea, men vi hittade ingen som tilltalade till hundra procent så då blev det inget. Jag hittade däremot en jääättefin som hette Shiny (den var svart men blänkte i silver) men den var för liten dessvärre :( Tog en sväng inom plantagen för att byta en kruka som spruckit helt själv men de kunde inte hjälpa mig i och med att jag inte hade varken kvitto eller streckkoden kvar...jag hade minsann hjälp en kund på CG om det hade vrait så. Menmen... Sedan en liten sväng för att titta på vårskor till sambon (blev inget) och en sanbbis på elgiganten kollade skrivare, mobil, högtalarsystem och klockradio(blev inget där heller) Det fanns faktiskt en ganska fin skrivare som bara kostade 499:-, halva priset i förhållande till alla de andra...dum nog som man är tänker jag att då är det ngt fel på den skrivaren...why liksom?

Nu blir det Lyxfällan för hel slanten, alltid lite kul att se hur folk kan sätt sig i skiten ;)

4 kommentarer:

  1. hela vår lägenhet är målad så därför får vi måla, gött att slippa tapetsera liksom... Sen är det i det här fallet värt att lägga egna pengar på färg för den färgen som är där ser ut som något från ett träsk!

    SvaraRadera
  2. Tackar, och den är sååå sjukt skön! Lite i största laget, men å andra sidan kan vi bjuda hema rejält med folk nu -det har jag saknat när jag har bott på 28 kvm...

    SvaraRadera
  3. Vad synd på plantagen :(

    SvaraRadera
  4. Ja, jag blev lite sne på plantagen..jag kan förstå ifall de inte hade haft krukan kvar i sortimentet men jag såg ju dennär jag kom innanför dörrarna! Menmen...går helt enkelt till blomsterlandet och handlar krukor hedanefter ;)

    SvaraRadera