”You were only given this life because you are strong enough to live it”

tisdag 9 mars 2010

Man kan ju bli knäpp av mindre!!

Nu är jag så förbannat less på mitt hotmailkonto! Inte nog med det i flera månader har krånglat när jag försökt logga in på någon annan dator än min egen men nu kommer jag inte ens in på min egen och när jag då försöker göra något av alla de saker jag erbjuds att göra; återställa lösenordet, svara på "hemliga frågan" eller låsa upp en utelåsning får jag antingen till svar att det är fel lösenord (NEJ, det är det inte! det är samma lösenord som jag har haft sedan jag skaffade det för 10 år sedan!) eller så säger den instruktioner för återställning har skickats till den mail jag inte kommer in på (hur tänkte man då??) Har nu skickat iväg ett mail till kära Windows Live och det är bäst för dem att de kan lösa det!! ARGHH!

(ni som tänkt maila ngt till mig de närmsta dagarna - maila då till sarajohannawiberg@gmail.com istället)

1 kommentar:

  1. Fick svar från Windows Live idag...en vänlig själ vid namn Edwrad svarade på mitt mail. Dessvärre kom han inte med något nytt mer än de två sätten jag kunde återställa mitt lösenord på...problemet är ju att inget av dem fungerar! Annars var jag tvungen att svara på 16 frågor väldigt ingående för att de garanterat skulle veta att det var jag...och det var inga småfrågor om jag säger så! Mailade tillbaka och frågade varför det inte fungerar på de sätten han säger för att slippa svara på alla frågorna!

    SvaraRadera