”You were only given this life because you are strong enough to live it”

lördag 20 augusti 2011

Sova, jobba, sova, jobba...

Så känns mitt liv för tillfället och ändå lyckas jag på gränsen till att sova för lite. Jag tror att anledningen till att det känns så är för att jag alltid måste svara med att "nä, jag jobbar" eller "nä, jag måste sova". Hur tråkiga är inte de svaren?? Snacka tråkmåns! Men så ser mitt liv ut i alla fall, okej kanske en liten lögn för liiite annat hinner jag med men inte så mycket som jag hade velat. Menmen, finns ingen anledning att klaga. Jag har i alla fall ett jobb som gör att jag får pengar varje månad.

Men det är en sak som verkligen tynger mitt hjärta och det är mina systrar. Det är inte det faktum att de är mina systrar utan det faktum att Alle fyller 18 den 7 oktober och Elin 20 den 12 december och som det ser ut nu kan jag inte vara hemma på varken den ena eller den andra födelsedagen. Detta tynger verkligen mitt hjärta och jag önskar verkligen att jag kunde hittat en lösning men båda datumen behöver jag vara i Österrike och jobba... Verkligen helt ärligt är detta något jag på sistone spenderar stora delar av min vakna tid att tänka på. Sorry isn't word enough!

Sisterlove! <3



Nu iväg till duschen och sen jobba....igen...

"Långa nätter, därute finns en värld av långa nätter"

1 kommentar:

  1. Hej vännen! Tänkte det var på tiden jag kommenterade lite jag också :) när är planen att komma hem nu då? kul å läsa att du har det bra! å kul att du hörde av dig häromdagen!! :) ha det bäst, kramar

    SvaraRadera