”You were only given this life because you are strong enough to live it”

tisdag 9 augusti 2011

Jahup...

Här har man blivit duktig och börjat blogga igen men är det någon som kommenterar? NOPE! Besviken! Come on people! :P

Igår var jag och baby än en gång lediga tillsammans. Trist var bara att det riktigt skitväder; det vill säga ösregn heeeeela dagen! Så vi fick försöka fylla vår dag med inomhus aktiviteter så det blev; sovmorgon, tre-rätters-lunch på Alphof, två varma choklad med Baylies med Zosia på Böglerhof, roadtrip till Elin i Kramsach, kolla ALF-avsnitt, middag på Zirmalm och till sist ALF-avsnitt tills vi båda somnade. En helt okej dag, mycket slappande. Vilket kanske dock var nödvändigt...

Under middagen på Zirmalm gick min baby igenom med mig vad som är nytt att tänka på i min nya skidskola och jisses det är mer än jag trodde, men det ska nog gå bra tror jag. Fingers crossed!

Idag är det jobb som vanligt som gäller. I min paus har jag dock även idag varit duktig och varit på gymmet i 1,5 timmma - duktiga jag! *Klapp på axeln* Hade dessutom idag lite sällskap av en blivande kollega i skidskolan som är på semester på Böglerhof med sin mor, mycket trevligt!

That's all for today för jag måste rusa och göra mig i ordning för jobbet


"The greatest gift of all is love"


1 kommentar: