”You were only given this life because you are strong enough to live it”

söndag 7 augusti 2011

En trött kropp i djupsnö - hemska tanke!

Jaha, här sitter man svettig och go efter 1,5 timma på gymmet (andra gången denna veckan) plus att jag och Freddie rusade upp till Bishoferalm i fredags på under 30 minuter och den promenaden people är inte den enklaste. Jupp, Johanna Wiberg har tagit tag i sitt tränande igen... Benmuskler får jag på vintern och av allt gående på sommaren och armmuskler får jag av allt bärande på sommaren...men hummm...det saknas något i mitten - ja; mage, rygg och kärlekshandtag. Så fokus just nu ligger på benen (inför vintern såklart) och core för att få en lite snyggare kropp. Jag fick en liten aha-upplevelse häromdagen när jag såg mig i spegeln..."gymmet nästa!" Nu får ni inte tro folk att jag har gått upp hur mycket som helst jag vill bara slimma åt den lite grann. Och dessutom slog mig tanken tänk om det är en helt underbar djupsnödag uppe på berget i vinter och jag pallar inte med för att kroppen inte orkar...hemska tanke! Nä, nu är det träning som gäller. Jag menar jag har ju till och med fri tillgång till ett gym på jobbet så come on... Målet är gymmet hel-kropp 3 ggr i veckan och kommer det extra saker därtill, som bara konditoin, promenad eller what ever, är det en ren bonus :) Baby har även han tagit tag i sin träning, duktiga vi!

"It feels good"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar