”You were only given this life because you are strong enough to live it”

onsdag 10 augusti 2011

Lite offpiståkning kanke??

Idag ligger det snö på toppen av Galtenberg och ett flertal andra berg här runt om - SNÖ!! Det är sbsolut inte mycket men det är snö! (tog en bra bild på det men eftersom min iphone bestämt sig för att krångla med mig så kan jag inte få över bilden på datorn eftersom datorn inte vill hitta filerna på min iphone alls mer än itunes....humm???)

Jag må vara tjatig men jag måste bara säga det igen att jag längtar så sjukt mycket efter vintern! Skidåkning, alla vänner, snö, och så vidare och så vidare... Jag vill ha vinter NU! Så nu fick jag det ur systemet oxå ;)

Igår hade hade jag dock en annan längtan...igår längtade jag faktiskt hem...eller ja kanske inte hem men jag längtade efter alla er hemma som jag är van vid att träffa betydligt oftare. Ja, jag saknar er! Bara lite mer än en månad kvar till la familia kommer hit och sedan är det inte mycket mer än två veckor till jag åker hem för en vända till Sverige. Och denna gången ska jag försöka att inte vara så odräglig och bara längta tillbaka ;) Och sen är det vinter...jihoooo! ;)

Och en sak till jag längtar efter just precis nu det är hjärtat som är på gymmet i sin paus och då är det inte lönt att komma upp till Alpbach emellan vilket gör att jag får träffa honom först när jag slutat jobba. Hur kan man längta efter någon som man träffar vareviga dag och bara för att han är borta i några timmar börjar man längta?? You and me Baby! <3

Jisses vilket flummigt inlägg detta blev...menmen det var vad som var i mitt huvud idag så inte mycket att göra åt det...


"Welcome to my life"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar