”You were only given this life because you are strong enough to live it”

fredag 12 augusti 2011

Idag...

...har det inte hänt så väldans mycket måste jag erkänna. Baby är och tränar nere i Brixlegg så jag är hemma ensam på zimmerstunde och Zosia hann bara med att ta en snabb kaffe för hennes familj kom hit idag...so what should I then do?? Inte en aning! Men jag kanske ska passa på att njuta av att göra inget för sedan när forum drar igång kommer dessa stunderna inte vara för många, så Johanna - njut! Lite rastlös blir jag dock av att inte ha något att göra. Inte ens till gymmet kan jag ta mig för där var jag igår och musklerna behöver vila. Har dock några magövningar som en kollega på Fitness-avdelningen tipsade mig om som jag kunde göra varje dag. Får se hur uttråkad jag blir ;)

Blev dock smått road när en försäljare ringde och tabbade sig totalt om man frågar mig. Till och börja med så hon företagets namn så otydligt så jag inte ens fatta var hon ringde ifrån och vet fortfarande. Sedan när hon ska försöka sälja in produkten gör hon det med "och så";
-Vi har en en jättebra rakhyvel och så som flera kunder varit nöjda med och så. Hon ville i alla fall skicka ett gratis-prov till mig;
-Ja, gärna sa jag skickar du ner till Österrike då?
-Eeeh, nej det kan jag inte. Kan jag inte skicka den till dig i Sverige?
-Haha, sa jag. Där är jag inte igen förrän nästa maj.
-Jaha, ojdå. okej...*tystnad*
Att jag är i Österrike är nog bland de bästa knep jag varit med om mot försäljare, gudomligt!

Oh, förresten! Har fått en dos svensk-skvaller-tidning genom en svensk gäst som frågade om jag vill ha den för hon skulle slänga den annars. Aldrig har jag blivit så glad av en Hänt Extra! Även om det bara står en massa strunt i den är ändå ett litet behov tillfredsställt :)

"Oh, baby you're the only thing I need...you're the first and last thing on my mind. You make me wanna love!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar