”You were only given this life because you are strong enough to live it”

söndag 14 augusti 2011

Världens bästa mamma!

Igår hade världens bästa mamma födelsedag! Önskar att jag hade kunnat vara hemma och fira dig mor men vi får ta igen det när du kommer hit! Längtar så!

Mammsen du är bäst! Du finns alltid där och du och pappa har varit en fantastiskt stöd och alltid backat upp mig även om jag gjort de mest dumma saker och genom alla beslut jag fattat - bra eller dåliga ;) Finns bara en sak att säga: TACK! Tack för att du är du och för att du är min mamma!



Jag älskar dig <3

2 kommentarer:

  1. Vilken underbar dotter,syskonbarn,barnbarn och kusin DU är! Inte ett ögat är torrt och vi alla längtar efter DEJ! Hoppas du nu får lite fint väder och lite tid att njuta av det. Vi njöt av en fantastisk födelsedagfest hos mamma och pappa med grillning med tillbehör, systrarnas goda chokladtårtor och ett dopp i poolen förståss!Jättekramar från farmor o farfar

    SvaraRadera
  2. Tack stumpan!
    Vi tar igen det när vi kommer ner till dig!
    Saknar dig!

    Puss och kram från mamma

    SvaraRadera