”You were only given this life because you are strong enough to live it”

fredag 19 augusti 2011

Min nya pärla :)

Jag har under en tid funderat över att köpa en bil och för lite mer än en vecka sedan nämnde jag det för pappa - och vips så var biljakten igång :) Både han och jag har tittat lite överallt och igår hittade vi båda en som vi tyckte var intressant. Pappa åkte och kollade på den i Eslöv och igår när jag ringde honom efter jobbet sa han att han precis varit och lämnat min bil i Snöstorp - MIN bil!

Tack snälla pappa och farfar som var och hämtade den :)

Jag har en pojkvän som är smått avundsjuk för att jag har gått och köpt hans drömbil, men han får väl köra den någon gång då och då - om han är snäll ;)

"Shut up and drive"

5 kommentarer:

  1. Besiktigad av farfars bror Kalle som berätta att hans grannes gått 9000 mer som han vill ha lika mycke mer för! Ni har full koll du o pappa. Farfar går o polerar för en skinande PÄRLA ska ju ha en blank pärla! Kram kram

    SvaraRadera
  2. Där ser man! ;)

    Jaså, farfar han polerar han - vilken snäll farfar han är! :) Tack för den fina komplimangen! :) Alla runt omkring mig ska ha beröm i såna fall för att de har uppfostrat en pärla :)

    SvaraRadera
  3. öhhh...vem var det som jagade vem när det gällde att köpa bil...
    så jag tänkte ...köp första bästa så är det över...*s*
    Kram
    pappa

    SvaraRadera
  4. Hahah, ja precis. Får ta och köpa en bil så jag får slut på hennes tjat! ;) Än en gång tack pappa! <3

    SvaraRadera