”You were only given this life because you are strong enough to live it”

söndag 7 augusti 2011

My life?

My life är fullt med det mesta måste jag säga - och vet ni vad det bästa delarna är? Det är överraskningar eller spontana saker som händer. Planerade kan självklart också vara bra men de har man oftast redan förväntat sig något utav så det är inte riktigt samma känsla, förstår ni hur jag menar?

Bra exempel är typ;
- Det care-paket jag fick skickat till mig av några väldigt snälla svenska gäster från böglerhof som nu är hemma i Sverige och bestämde sig för att skicka mig lösgodis, svensk punch och en bok som jag knappt kan slita mig ifrån - Tack snälla ni, Tack snälla familjen Bewig!

- Kvällen i fredags och förra söndagen som båda två var två kvällar som absolut inte var planerade men som bara blev så himla bra! Söndagen hade vi i princip Postalm för oss själva så vi dansade och sjöng halva natten, helt spontant! Och fredagkväll var Amy och Lees sista kväll som även den blev grymt bra! Lite tråkigt dock när de var tvungna att säga hej-då men jag fick veta från både Lee och Amy att de är så glada över att jag och Freddie är tillsammans och att de tycker så mycket om mig :) Värmer alltid att få höra. Efter de gått bestämde vi oss för att bada, var? Jo, i ett av hotellens pool i totalt mörker och under delvis tystnad för att inte väcka någon. Men jisses så kul! Slutade med att Vi alla begav oss hem halvnakna eftersom våra kläder var blöta.

- Min stora livsomvändning i vintras, var absolut inte planerad utan kom egentligen som en käftsmäll men jag ångrar inte två sekunder.

- Att jag får två dagar ledigt veckan som kommer, visst med viss föraning, men att Ludvig satt båda dagarna så att jag är ledig samtidigt som Freddie är, var inte väntat

- En lite sjuk överraskning var när jag konstaterade med hjälp av en kollega att jag och baby hade varit tillsammans i fem månader häromdagen vilket både jag och baby hade glömt bort. Fem månader jisses vad tiden går fort. Som baby sa; nästa månad är det ett halvår...

- Och för att tillägga något så typiskt mig är väl ändå att säga att spontansex är även det de absolut bästa! ;)

Så idag ska en vända till jobbet igen vid sex men vet ni vad? Imorgon är jag ledig! =)

"This is my life, my friend!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar