”You were only given this life because you are strong enough to live it”

lördag 3 september 2011

It's okey - I'm alive!

Sorry folks, har inte varit så med har i princip bara jobbat heeeela dagarna. Lite busy har det varit. Men nu är jag back on track och ska försöka bättra mig. Är idag inne på min 19 dag i rad av jobb men imorgon är jag äntligen ledig och har även måndag ledigt :) Så imorgon ska jag och Elin ha vår egen lilla kräftskiva och det vnkas nog även frukost på Böglerhof med min Elie med. Måndag får nog bli lite shopping eftersom jag behöver en ny mascara. Menmen, den som lever får se ;)

Jisses det är redan 3 september. Tiden bara flyger förbi. Sommaren har gått väldigt fort och om ynka tre veckor kommer meine eltern hit och gissa om jag ser fram emot det :) Ett annat tecken på att tiden flygit iväg är det faktum att jag och baby firar 6 månader imorgon. Imorgn har vi varit tillsammans i 6 månader, jisses vad tiden går fort! But I have to say I love that guy! Han gör mig lycklig! You and me Baby!



Fick förödande nyheter idag; Katherine kommer inte komma tillbaka för en hel säsong till vintern hon måste stanna i Wales och jobba. Trist men that's life. Will miss you a lot lover!

Solen skiner i Alpbach idag - då är det poolen som gäller för swedish crew ;)

"Vågar du, Vågar jag"

3 kommentarer:

  1. ähhhh, häll bromsolja i klockan det får man göra som eltern....
    Hur tror du att vi har hunnit mem ? :-)))
    Eltern

    SvaraRadera
  2. Ja, bromsvätska hade varit utmärkt! Nä, jag har inte en aning hur ni hinner med när jag knappast gör det själv!
    Die Tochter

    SvaraRadera
  3. Det var inget dåligt jobbpass! Knappt så jag minns hur man gör när man jobbar många dagar i sträck längre :-P

    SvaraRadera