”You were only given this life because you are strong enough to live it”

söndag 14 augusti 2011

En härlig LEDIG dag!

Hur ska en ledig dag spenderas om inte i solen, på en solstol i solen vid poolen med ett kallt glas rosé?? Och med min baby dessutom, kan det bli bättre? Och tydligen vankas det kinamat ute i det fria till kvällsmat - Life is good sometimes:)

Har även förgyllt dagen med att prata med både Evis (alldeles för länge sedan tycker jag) och med min mormor (vilket även det var riktigt länge sedan) Vilken bra dag!

Nu ska jag flytta ut min solstol i solen igen och sen blir det nog ett dopp i den 24 grader varma poolen igen tror jag :)

Enjoy your life - because one day it could be to late

2 kommentarer:

  1. Det låter ju inte direkt som det går nån nöd på dig ;)

    SvaraRadera
  2. Vi har en snygg bil på parkeringen ! Dom säger den är DIN! Kramar Farfar

    SvaraRadera