”You were only given this life because you are strong enough to live it”

tisdag 31 maj 2011

"Hon är vacker du borde gifta dig med henne"

Igår var en alldeles underbar dag! Jag var ledig och jag och hjärtat bestämde oss för att ge oss ut på hjälmjakt och på väg till Zillertal mötte vi Mini och Siggi vilket ledde till att vi bestämde oss för att bege oss till sjön i Reith och ha en "dag på stranden". Solen sken och vattnet var underbart svalkande. Vi hade det helt amazing helt enkelt, det är så en ledig dag ska spenderas!

Eftersom vi fortfarande vid tjugo i fem inte hade fixat någon hjälm till mig beslutade vi oss för att ge oss ut på hjälmjakt igen och begav oss till Zillertal och Sport2000. Vilken sportbutik! Det man inte hittade där var det inte värt att leta efter. Men det absolut roligaste som hände var när expediten berättade för hjärtat att jag var mycket vacker och att han borde gifta sig med mig. Hur gulligt var inte det! Som att se till att fånga henne när du väl har henne ;)

Idag är det bara jobb som gäller för hela slanten och imorse hade jag dessutom mina första egna gäster och gjorde mina första egna beställningar i köket...jag närmar mig ;)

En annan god nyhet är att jag och baby nu äntligen har fått tag i en lägenhet! Jihooo! Slippa leva i resväska! Vi flyttar in imorgon!

It's official!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar