”You were only given this life because you are strong enough to live it”

onsdag 4 maj 2011

Gekås kundradio....

...vi vill varna för två blonda töser som går runt i butiken. Känns igen genom att en av töserna åker runt i vagnen och ser allmänt dum ut medan den andra kör vagnen och försöker få tag i allt som ska med - och som ser minst lika dum ut!

Hahaha, så hade det mycket väl kunnat låta idag på gekås när jag och Alle härjade där! Eftersom hon fick en boll i magen igen igår på matchen hade hon fortfarande lite ont i magen så för att skona henne och hennes mjälte sa jag att hon kunde få åka i vagnen. Sagt och gjort jag har kört runt med henne i vagnen hela dagen och varenda en som har passerat oss har tittat på oss som om vi vore helt dumma i huvudet. Men det är vi väl båda lite grann ;)

En ny resväska och en ny hårddisk blev de största grejerna jag köpte idag. Men även lite annat smått och gott :) Min iphone har blivit pimpad - zebrapimpad. Och Eve nu har jag köpt en egen liten hårfön ;)

Jag och Alle avslutade vår dag med att ha lite spa när vi kom hem - ansiktsmask, porrengöring, fotbad, nagelolja och till sista nymålade både fingernaglar och tånaglar. Mina tår blev gröna och fingarna gula medan Alles fingrar blev aprikosa och tårna gröna. Det gula måste jag säga blev bättre än väntat :)

Nu of till greys - har ju inte sett ett avsnitt sen jag lämnade Sverige men det får gå ändå :)

2 kommentarer:

  1. hem är där hjärtat finns johanna! :) men vi är iaf glada av att ha dig hemma! :D

    SvaraRadera