”You were only given this life because you are strong enough to live it”

torsdag 19 maj 2011

Allt är intressantare än tvättning!

Igår skulle jag varit duktig och tvätta och packa men det kom helt klart intressantare saker att hitta på....Sofie och Andreas var hemma och bjöd upp mig på en titt på både lägenhet och sonen William. Sicken gullunge! Den pojken var helt nöjd med tillvaron - inget gnäll och inget skrik - bara nöjd :) Jag satt nog och höll honom ungefär 85% av besöket och han sov så sött så :) Utöver att det var jättemysigt att träffa lillen var det ju självklart även trevligt att träffa Sofie och Andreas :)

Seneftermiddag och kväll fylldes därav med sysslorna tvätta och packa...som tur var kom Evis och hjälpte mig med den ena sysslan - gissa vilken?? Jo, packningen såklart. Utan hennes igår hade jag fått med mig alldeles för mycket saker. Något jag definitivt hade fått med mig för mycket av om inte Evis hade varit med är skor - efter diskussioner kom vi till slut fram till endast 9 par skor...endast! ;) Tack vännen för hjälpen!

Idag ska det fikas med Therese och ytterligare en titt på en bebis :) Lilla Jennifer :) Efter det kommer min skatt Julia och ska hjälpa mig med andra delen av packningen; få-ner-i-väska-delen. Och även lite annan packning. Förhoppningsvis stannar hon till imorgon så kanske det kan bli ett och annat glas vin till packningen - det skulle ju göra det hela liiiite roligare ;)

Two days until take-of!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar